onsdag 10. februar 2010

Onsdag er en bra dag!

Tjobing! Nå er det på tide med en liten oppsummering.

Først og fremst, vi har som sagt malt en vegg på stua og sånn ser det ut:
Det er ikke så lett å ta bilde av sånt no, spesielt siden kamera mitt oppfører seg merkelig om dagen. Jeg har ikke sånn fænsi speilrefelkskamera som alle bloggerene løper rundt med, så det får bli som det blir :) (Kari: fornøyd? ;P)

For det andre har jeg klipt meg (pannluggen hvert fall), det ble seende slik ut:
Gode gamle web-cam :D

Den siste tida har Beira fått være på gangen mens vi er på jobb om dagen. Før var hun bare i buret for det virket som hun ikke var helt komfortabel med å ha hele gangen til disposisjon. Det er visst helt vanlig at rottweilerne får litt panikk hvis de får for stort område å passe på, de er jo opprinnelig vakthunder, men når de er små kan de bli veldig stressa hvis de får store områder å vokte. Men, i det siste har det virket som hun har kosa seg med å ha større plass. Allikevel viste det seg nok å være kjedelig på gangen og, så da måtte hun finne noe å underholde seg med mens mamma og pappa var på jobb. Og hva er vel da bedre enn gulvmatta i gangen? :D Når vi kom hjem i går var det dette som møtte oss
Hva byr du meg?! :O 
Mina ble litt oppgitt over hele mattefadesen...

...Beira derimot var strålende fornøyd med dagen!

Etter å bli møtt av et sånt syn var det bare en ting å gjøre:
Make som waffles! 
Skuffelsen var stor da vafflene ble sånn hælvægas grunnet et bedritent vaffeljern. På ønskelista til bursdagen min: 1 stk dobbel vaffeljern av god kvalitet

I dag har vi vært riktig så dyktige og kjøpt oss ny sofa! Driter vi penger, spør du? I wish, sier jeg! Neida, FINN.no =  min venn i nøden. Sofaen vi har nå er så stygg og vond, så jeg har kikka litt nå og da på FINN for å se om jeg kunne finne noen kupp. I dag fant jeg en kjempefin sofa til bare 400(!!!) penger, og tenkte at dette måtte være feil. Jeg sendte en mail og spurte om vi kunne komme å se den, og om damen var sikker på at hun hadde skrevet riktig pris. Prisen er rett den, sa dama, hun syns bare det var for gæli å kaste den. Noe skeptisk tok vi turen til Kolstad, og tror du ikke sofaen var så god som ny?!?! Den var helt super, ikke antydning til at den har vært brukt! Og det som er enda kulere er at det er akkurat den sofaen vi har sett på hos Bohus :D Så, til helga flytter denne inn til oss
Hurra, hurra, hurraaa!! :D

Nå er det på tide å dusje Beirutski, og etterpå skal jeg ta meg en dusj selv og. I mårra skal vi jo til Fame og ta bilder, så da må vi være rene og pene. Så spent på hvordan det blir! :)

Ha en flott onsdag!

2 kommentarer:

  1. Så fin sofa! Tror vi må kikke på finn litt når vi flytter sammen også.
    Og så fin stua ble! :D

    SvarSlett
  2. Takk :D Ja, FINN er en lur plass. Kan komme over noen godbiter der av og til :) Funnet noen leilighet enda da? Hva slags område vil dere bo i?

    SvarSlett