søndag 21. februar 2010

Rammstein, Toten og OL

Herre min hatt, for en konsert!! Det er den desidert beste konserten jeg har vært på! Så sinnsykt med trøkk, bare gode sanger, flotte folk, ganske grei lyd og herlig sikt. Vi sto perfekt plassert, ikke fremerst, men bak den andre sperringa. Det var helt fantastisk! Og med en stor sterk kjæreste bak meg, som holdt plagsomme mennesker langt unna, kunne jeg nyte konserten i sin helhet. Jeg storkosa meg :D


En liten smakebit for dere som har lyst til å ta en titt :)

Resten av helga tilbragte vi på Toten, mamma ble 50 år forrige mandag - GRATULERER MED DAGEN - så vi måtte jo gratulere. Må også gratulere pappa, som ble 52 år på fredag. Fikk dessverre ikke sett han i helga, ble et litt kort opphold på Toten nemlig, men neste gang får vi legge turen innom gamlefar! Med oss på lasset fra Oslo hadde vi med lillesøster Oda og kjæresten hennes Hieu. Vi besøkte Oda på fredag, fikk endelig sett hvordan hun bor. Min andre lillesøster Inga har vært en knupp og passet Beirut'n mens vi kosa oss på konsert, og det må vi bare si tuuusen takk for!

Nå er det søndag kveld, jeg har av en eller annen merkelig grunn blitt interessert i OL og nå må jeg få med meg hvordan det går med Svindal i superkombi'n. Heia heia!! :D

Har din helg vært like fin som min? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar