tirsdag 2. februar 2010

Takker og bukker

Jeg er så trøtt og slapp, hva er det som skjer?? Helt skutt om dagen, tror jeg kunne sovet ei uke i strekk, men jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn akkurat nå? Det er mørkt ute, men sola har jo snudd og det er lysere nå enn det har vært. Det er riktignok mye å gjøre på jobben om dagen, men er det virkelig det som setter meg sånn ut av spill? Ikke vet jeg, men jeg kan ikke fortsette å sove bort kveldene heller.

Har forresten fått forlenga kontrakten på jobben til 1. oktober :D Det er jammen meg gode nyheter! Da kan man hvert fall senke skuldrene og ta sommerferie med god samvittighet. Det er utrolig stressende å ikke vite hva som skjer både i forhold til hva man skal gjøre det neste halve året, har man inntekt eller ikke?, må man tusle hjemme å drive dank?... Sånne ting er slitsomt å tenke på, og den usikkerheten kan tære på både psyken og humøret. Lettelsen var derfor stor da vi fikk forlenga i går :) Takk til jobben som er tidlig ute, pleier vanligvis ikke å få vite sånt før rett før kontrakten går ut. Herlich! :D Håper bare at energinivået skal ta seg opp litt også, så skal nok alt være på stell! Einar og jeg har det bedre enn noen gang, og det er helt utrolig deilig! Alle har sine opp og nedturer, men nå har det vært så fint og godt så lenge, så nedturene som måtte komme (selv om man selvfølgelig alltid krysser fingre og tær for at det ikke skal skje), skal vi alltids takle helt fint og jeg tror nok heller ikke de vil være særlig store. Kjempegodt!!

Er det nå jeg skal avslutte med en liten bønn? Noe sånt som "Kjære Gud jeg har det godt, takk for alt som jeg har fått. Pass på liten og på stor, Gud bevare far og mor." Nei, vi lar være, religion er ikke helt min greie. Får heller takke Einar når han kommer tilbake fra turen med Beira :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar