søndag 7. februar 2010

Helg i lysets hastighet

Søndag ja... Helga går så alt for fort. Jeg gleder meg hele uka, også vips! så er helga over. Trist så trist! I dag har jeg faktisk jobba overtid også, har så alt for mye å gjøre på jobben så innimellom må man ta noen søndager og rydde unna litt. Det blir i hvert fall penger av det, får trøste meg med det :)

På lørdag malte jeg stua, eller det vil si jeg malte èn vegg på stua. Den er nå brun, og stua ble så mye koseligere og mye lunere. Nye gardiner har også blitt kjøpt, og i dag har jeg lagt de opp slik at de ikke soper gulvet der de henger. Jeg har altså vært flink husmor i helga! Tjoho!

I morgen skal jeg til frisøren og klippe meg litt, i første omgang så er det pannluggen som skal få seg en omgang med saksa. Jeg hater å ha håret bare hengende rett ned på hver side, jeg er så innmari rund i ansiktet så derfor ser bare rart ut å ha langt tung hår. Det skal derfor bli en litt snerten sidepannlugg (forhåpentligvis). Håper frisør Kenneth skjønner hva jeg vil, så det ikke blir så alt for rart...

På torsdag skal vi på Fame og ta bilde av Beira faktisk :D Fikk gavekort av Cecilie, søstra til Einar, og da syns jeg det er lurt å benytte seg av det. Skal prøve å ta litt forskjellige bilder, både med og uten meg og Einar, selv om jeg nok stemmer for at det endelige bilde vi velger kun er av Beira. Det er jo så koselig å ha et bilde å se tilbake fra da hu var "liten". Blir spennende å se hvor bra hu gjør seg som fotomodell. Hihi. Frøken Vims er ikke kjent for å være i ro eller holde konsentrasjonen særlig lenge nemlig ;) Men, blir sikker kjempearti! Hva syns du om folk som tar bilde av dyra sine hos fotograf og henger det opp på veggen? -Jeg føler nemlig at jeg egentlig ikke vil være en sånn som tror at dyra er unga mine, men Beira er jo bebisen min!! Huff, jeg har blitt en hundedame... Jaja. Nå må jeg ut å jakte på mat, magen roper og da får jeg vel høre etter.

Håper du har hatt en like fin og produktiv helg som jeg har hatt, og ønsker deg en fortsatt trivelig søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar