tirsdag 2. februar 2010

Kuldesjokk

Hei hå!

-18 grader... Det er i overkant kaldt asså! Jeg er pakka inn i ulltrøye, ullstrømpebukse, skjerf og UGGS, og da sitter jeg faktisk innendørs!! Når jeg går ut tar jeg på boblejakka som er fôra, votter og hette over hodet, men enda fryser rompa mi til is og jeg drømmer om sol og sommer. Når skal den kulda her ta slutt?? Heldigvis begynner sola og ta litt, man vet at det går framover i det minste. Tenk, om 3 mnd så er vi i mai! Da er mye gjort. Jeg gleder meg allerede :)

Om 2 uker reiser vi til Toten, Beira skal bo der mens vi er på Rammstein-konsert. Lillesøster Inga har gjort det klart at hun vil være barnevakt så det skal hun selvfølgelig få lov til. Blir koselig med en liten road trip igjen; meg, Einar og Beirut'n. Trivelig gjeng :)

Nå må jeg nok en gang stålsette meg for tirsdag, klarer jeg å komme meg gjennom tirsdagskulda er jeg ganske sikker på at jeg kan klare det meste :P

Tudeluu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar