tirsdag 23. februar 2010

Frøsin

Gud bedre, 25 kalde i dag og jeg fryser nesten rompa av meg! Hvorfor må det være så møkkakaldt?? Jeg leser at folk er lei av snø, men jeg skulle gjerne hatt litt snø nå. Det er bare is og holke ute - Beira hopper lykkelig opp i (det hun tror er) en haug med snø, og blir forfjamsa når den store haugen er hard og kald og slettes ikke noe hu kan kjøre den lille snuten sin neddi. Is, holke og 25 minusgrader... Det skulle vært forbudt å være så kaldt! Jeg drømmer meg til varmere strøk - til sol og strender og kalde drinker og brun hud. Men neida, jeg bor visst i feil land. Og hva er det jeg leser nå? -Fordi vintern er så forbanna kald så blir det en kald sommer og!? Ånei du! Sola får fader meg komme sterkere tilbake, og overkompensere for det råtne vinterværet! Hvis sommern blir kald og, da flytter jeg. Einar og Beira får bare finne seg i det og bli med!

Tenk å kunne være her da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar