tirsdag 9. februar 2010

Snegle?

Beriut'n vår (les: Beira) er 7 måneder i dag. Fy søren det har gått fort! Hun har gått fra å være liten og søt til å være en 30 kilos kranglefant. Det føles som om vi fikk henne i går. Nydelige lille jenta mi :) Hun er så kosesjuk om dagen, uansett hvor jeg står i leiligheta så kommer hu og presser seg mellom legga mine og kjører det lille hodet sitt bakover til hu ser meg beint i øya. "Kos på meeeg!" sier øya hennes da :D Hun gjør det når jeg står og vasker opp, lager mat, sminker meg, bretter/henger opp klær...you name it! Litt søtt og til tider litt irriterende.

I dag er den verste dagen i uka. Jeg vet jeg sier det hver eneste tirsdag, men jeg blir alltid like overraska selv over hvor trøtt og kjei jeg er på tirsdager. Og på en eller annen måte bare snegler de seg forbi. Usj! Men, i kveld er det Ugly Betty og Frustrerte Fruer så det handler (igjen) kun om å komme seg gjennom 8 timer på jobb! Hadde det ikke vært for de regningene som til stadighet dukker opp og ber meg om å betale dem, så skulle jeg tatt meg en laaaang ferie på ubestemt tid hvor jeg hovedsaklig skulle konsentrert meg om å sove! Mmmm, seng! :D Nei, får håpe våren kommer snart og at den tar med seg sola og lysere tider. I need it!

I går klipte jeg pannluggen min, 2 minutter så var det gjort. Resten av håret trenger virkelig en overhaling det og, men Kenneth hadde ikke tid i går. "Mina, du må bestill dæ time vettu. Du må klipp håret jævnli, det har æ sagt t dæ før! Du må hør! Du må hør!! Må æ vær streng med dæ eller?" sa Kenneth. Så, som dere skjønner, syns han også at håret mitt må fikses opp... Jaja, skal bare bli rik først og be et par av de regningene gå å legge seg!

Ha en sneglende tirsdag :)

1 kommentar:

  1. Ja, er helt enig i at tirsdag er den verste dagen i uka. Grøss og gru!

    SvarSlett