onsdag 3. mars 2010

Ingenting å skrive om....

Jeg er helt tom inni hodet. Jeg føler at hvis jeg skriver det jeg tenker å skrive, så kjeder jeg folk til døde. Men, kort oppsummert: vi har vært på Ikea og kjøpt lenestol til stua, med saueskinn oppi ble den riktig så koselig og er blitt min favorittplass i hele leiligheta (sett bort fra senga da, den kunne jeg bodd i!). Jeg kommer meg opp hver morgen og drar på jobb, enkelte dager det lett, andre dager er det forferdelig. Jeg kommer hjem, går ut med Beira, lager middag, spiser, gir Beira mat, rydder og ordner i leiligheten og tar en tur ut hvis det passer seg sånn. I går trente jeg pilates på 3T - det var herlig og slitsomt på en gang, og i dag har jeg vondt i hodet. Tror det er som følge av treninga fordi jeg ikke klarer å slappe av i nakken. Nå prøver jeg å finne ut hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave til Einar. Jeg har forsatt 1 måned og 23 dager på meg, men jeg kommer til å trenge den tida siden jeg har no clue what to get him!

Dette er livet mitt om dagen, og sånn kommer det til å være helt til denne forbanna vineteren slipper taket og jeg kan fryde meg over solskinn og lette sko.

Takk for oppmerksomheten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar