torsdag 18. mars 2010

Smak av honning

Jeg har mista litt blogglysten i det siste, men siden det er 10(!!) dager siden jeg skrev noe sist kan jeg da slenge inn et lite innlegg.

Jeg har slått et slag for vår og sommer, og har bestilt meg litt sommerklær fra H&M. Disse søtingene tar turen hjem til meg om en ukes tid:

Dongrijakke må'n ha!


Espadrillos! Herlige sko å slenge på seg en varm dag da du egentlig ikke har sko som passer.


Sandals. Veldig moderne i fjor, og behagelig og lett til enkle skjørt og kjoler, så jeg kjører på i år og :)
 
Hadde egentlig bestilt en kjole og no topper også, men når de ikke kan leveres før i midten av mai så gidder jeg ikke. Kjolen var veldig søt, men den var utsolgt, så kan hende jeg må ta turen til butikken å se om de kanskje har den der. Vi skal visst i bryllup i juni, og da må man jo kle seg litt fint.

Nå har blogspot klikka litt, så jeg tenker jeg setter sluttstrek her. Men, jeg skal prøve å komme med litt oppdateringer til helga. Får se hvor frista jeg blir til å sitte med pc'en i fanget.

Håper alt er bra deg/dere som nå måtte finne på å lese denne bloggen fra tid til annen. Snart er det påskeferie og alle hjertet gleder seg! I hvert fall mitt ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar