fredag 5. mars 2010

I ♥ helg

Helg!! Herlig, fantastiske, fine helg - jeg har savna deg! Det er altså så godt å slenge beina på bordet og kvile litt. Einar er ute og går med Beira, så jeg har litt Minatid. Det er godt det. Har rydda og ordna rundt i leiligheta, slik at det bare er å ta det med ro og kose seg i kveld :) Norske Talenter står på programmet, etterfulgt av Nytt på Nytt (of course) og Senkveld dersom øynene tillater meg å være våken så lenge.

Jeg har begynt å lese siste boka i Twilightsagaen, jeg er så innmari spent på slutten samtidig som jeg ikke vil lese ferdig for da er det faktisk slutt. Merker jeg leser litt saktere enn vanlig og koser meg med vært eneste ord i boka. Jeg er for øyeblikket svært så irritert på sutrete Edward Cullen og griner og griner på vegne av Jacob Black... Jaja, godt jeg har noen litt skrudde verdener og forsvinne inn i. Enn hvis verden var sånn? Vampyrer med spesielle egenskaper og varulver som kunne lese hverandres tanker. Nei og nei, de skulle vært bestekompisene mine :D Jeg har en liten ting for vampyrer, det har jeg hatt så lenge jeg kan huske. Merkelig i grunn, vampyrer og pirater er for meg utrolig flotte skapninger. Einar mobber meg for det!

Jeg vil forresten komme med en liten anbefaling; Joanna Newsom - 81 er en helt nydelig sang. Spesiell stemme og kronglete harpemusikk, men jeg er helt betatt av sangen. Hører på den om og om igjen.



Ha en fin helg alle ihopa :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar