onsdag 24. mars 2010

Har du sett, har du hørt?

Vi har kjøpt oss ny bil, en BMW 316 2004-modell. Jeg har ikke noe bilde her og nå, men den ser sånn ca sånn ut:

Random bilde funnet på nettet

Jeg er fornøyd jeg. Større motor og automat hadde vært å foretrekke, men stasjonsvogn må'n ha og dessuten er det et lite forsøk på å være økonomisk. Fin å se på er den, og knakene god å kjøre ;) Syns for så vidt litt synd på Einar, det var nemlig bilen hans som måtte vike plass for det nye vidunderet. Kjæresten min er over middels interessert i bil, og da spesielt BMW, og den bilen han eide fram til kl 12:00 i dag har vært drømmebilen leeeeenge. Og det skal han ha, den bilen er helt fantastisk flott!! Men, det hjelper ikke når vi har en bikkjevoffert som må være med på tur og som strengt tatt ikke kan sitte 6 timer i baksetet på en sedan... Men dog, hjertet mitt gråter litt for Einar nå. Tror han syns det er kjipt... Stakkar.

Skal prøve å få lagt ut noen bilder av nybilen etter hvert, først må den komme tilbake fra sjekk hos verkstedmann Jon. Ha en fin kveld :)

1 kommentar:

  1. Nå er det straks en hel måned siden du har blogget :O Og jeg som har fulgt med i spenning hver dag, men blitt skuffet hver dag :(

    SvarSlett