lørdag 24. april 2010

Jeg lever fortsatt

Oda er skuffa over meg... Jeg har ikke blogget på over en måned, og det er jo alt for dårlig, jeg ser den. Jeg har bare ikke hatt noe særlig å blogge om, og har heller ikke funnet et bein i kroppen som har hatt behov for å blogge. Men, Oda, det der var den lille dytten jeg trengte ;) Einar er ute og ordner no greier til en fest vi skal ha, og Beira sitter og følger med barna som spiller fotball ute. Tror hun syns det er enormt urettferdig at hun ikke får være med. Klynker og bærer seg, dytter borti sin egen fotball som ligger ute på verandaen. Stakkar lita.

Nå sitter jeg og hører på sanger fra Twilight New Moon. Jeg vet alle syns jeg er litt fjortis som liker filmene og bøkene så godt, men det får så være. Et utrolig godt soundtrack på filmene har de hvert fall - en av yndlingsscene mine fra førstefilmen er når de spiller baseball på sletta, og Muse med Supermassive Black Hole durer i bakgrunnen. Knallbra! For dere som har Spotify kan noe av musikken nytes her (deler av spillelista er lånt av Odamor.). Den 31. juni reiser jeg faktisk til Oslo for å besøke Oda, og se tredje Twilight-filmen :D Gleder meg masse. Første- og andrefilmen skal selvfølgelig sees før vi ser den tredje - jeg så førstefilmen for litt siden, satt og krølla tærne og fnisa. Ikke greit å bli 25, men fortsatt føle seg 17 i hodet! Hihi.

På mandag har Einar bursdag, så i kveld skal vi ut og spise. Gjett hvor?! :P Bursdagsgave er kjøpt inn, og litt senere i dag skal vi ut å shoppe litt klær til gutten. På tide! Blir koselig å dra ut bare vi to, gleder meg masse til den supre maten! Tjohoo :D

Alle de neste helgene er fylt opp med morsomme ting som skal gjøres, og det er så fint å ha masse å glede seg til. Da går ukene fort og plutselig er sommern her! Neste helg skal vi på fjordrafting sammen med diverse venner og kompiser, helga etter det er det fest med jobben, helga etter det skal vi arrangere fest (hemmelig inntil videre), så er det konfirmasjon på Toten den 22. mai og månedes avsluttes med AC/DC på Valle Hovin 31. mai. Konge-måned!!

Nå får det være nok blogging for i dag. Jeg skal bli flinkere, jeg lover, men nå må hår vaskes og kropp skures. Må vara fin når'n skar ut å eta mædda veit du. Cheerio!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar