mandag 26. april 2010

Monday is... funday?

Aah... Mandag. Forferdelige greier når helga er over!

Lørdag var vellykket med herlig mat og gaveutdeling - Einar var noe skeptisk til gaven han fikk av meg, men jeg tror nok han ombestemmer seg etter hvert. Lørdag kveld tilbrakte jeg i armkroken til bursdagsbarnet, med hver vår øl og beina på bordet var det godt og bare slappe av.

Søndag var det tid for bursdagsfeiring hos sivgers på Lundåsen. 8 voksne, 2 unger og 2 hunder - da blir det leven! Einar fikk gavene sine, vi spiste herlige pizzaruller (som mamman til Einar lagde), kaker og is. Også dro vi hjem når ørene begynte å bli slitne :)

Rosenborg spilte mot Lillestrøm i går, og det var en fantastisk kjedelig kamp :O Av og til spiller gutta bare tullefotball, og jeg er temmelig overbevist om at til og med jeg kunne gjort det bedre! De får jo betalt haugevis av penger for det der, og hveeeer dag trener de på nettopp og springe rundt etter den runde kula og poole den i mål. Men, på magisk vis får de det ikke til. Duster! Jeg er ikke medgangssupporter, men neimen om jeg sitter og klapper og gliser når de ikke klarer å prestere på banen. Skjerpings!!

I dag er det jobb igjen, jeg har sånn akkurat passe lyst til å holde senga. Det er altså så godt å sove! Våkne litt innimellom, også bare sige tilbake til drømmeland. I natt tror jeg at jeg drømte om Madde, Joakim og hu Tora - for en skandale! "Jeg visste ikke at oppslaget i Se og Hør ville få så stor oppmerksomhet. Jeg angerer." Vel jenta mi, da er du født under en stein!

God start på uka alle mann!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar