mandag 26. april 2010

Vinnerlykken smiler til Minan

Jeg gir meg ende over!! I lunsjen i dag ringte Lasse fra Ultra på Solsiden: "Har du vært med i en konkurranse t oss du?" Hmm, tenkte jeg, det har jeg jo - jeg skulle tippe hvor mange Imsdal-flasker som sto stablet inne i butikken nemlig. 764 tippa jeg og slengte svarslippen oppi postkassa som sto der. Så, i dag ringte altså Lasse og informerte meg om at jeg har vunnet en Scott-sykkel til en verdi av nærmere 5.000 kr!! :O What!? Jeg vinner jo aldri noen ting!! Jeg raste avgårde til Ultra, som ligger i samme bygget som jobben min, og ble levert dette vidunderet


Drittøff!! Men, saken er den at jeg har jo sykkel fra før. Den fikk jeg av Einar for et par år siden og den er riktig så fin og god. Dessuten ga Einar den til meg av pur kjærlighet (hihi) så jeg ønsker ikke å kvitte meg med den.

Derfor:
en stykk lekker Scott Voltage YZ 35 selges! Ny hos Intersport koster den 4.699,- men jeg selger den for 3.500 - 4.000 kr. Interessert æill? :D Call me!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar