fredag 30. april 2010

Fredan

Jeg blir ikke kvitt den irriterende forkjølelsen min. Jeg hoster og nyser og snufser - og nå har halsen min hovna opp og blitt sår. Det stikker i øra, hodet er potte tett og kroppen vil ikke henge med. -Dette er virkelig en ulempe med våren, den bringer med seg mange sykdommer kan det se ut til... Siden jeg er syk, og helst bare vil ligge å dasse på sofaen, har jeg gått til innkjøp av denne:

Bildet er tatt med mobil, så kvaliteten er vel så som så...

Jeg vet at disse kosedressene også er nokså fjortis, men jeg har ønska meg en sånn leeenge og da driter jeg i om fjortisene bruker den og. Jeg syns riktig nok at 1.400-1.500 kr for en sånn dress er i meste laget, så min er fra BikBok og kostet kr 599 :) Den skal slettes ikke brukes til hverdags, bare til daffing hjemme, lange bilturer, hytta, osv. Den er blitt mitt nye yndlingsplagg!

Formen må forsåvidt bli bedre og det litt brennkvikt(!) for i morgen skal vi feire bursdagen til Einar med FJORDRAFTING!! Jeg gruegleder meg. Jeg skal altså bli frakta rundt i den her
En båt med 700 hK! Fyttigrisen det tror jeg blir moro! :D

Nå skal jeg bare komme meg gjennom nok en arbeidsdag med snufsing, hosting og hodepine. Og så skal jeg hjem, hoppe i kosedressen, innta sofaen og bare pleie kroppen slik at den er klar for litt båtaction i mårra.

God fredag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar