mandag 2. januar 2012

Forsett?

Først må man si GODT NYTT ÅR!! :)

Jeg spurte Einar i går om han hadde noen nyttårsforsett for 2012, "Nei, no kan det neppe bli særlig bedre." var svaret jeg fikk. Han har på sett og vis rett, men så tenker jeg samtidig at det alltid er rom for forbedring og at det er morsomt å sette seg noen litt hårete mål og se hva man klarer. Jeg har noen "typiske" forsett, noen jeg kanskje tror jeg skal klare å holde og et skikkelig hårete et.

Nyttårsforsett 2012
Trene mer
Spise sunnere
Blir mer åpen og tolerant
Bruke mindre penger på klær jeg ikke trenger
Klare å gå ned i spagaten innen året er over... (Jeg vet; hårete!)

Nå skal jeg ordne litt kveldsmat til meg om min kommende ektemann, han spiller Call of Duty igjen og etter raserianfallene å dømme bruker han så mye energi at han trenger litt påfyll ;)

God mandag!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar