mandag 23. januar 2012

Hektiske dager

Da var det mandag igjen. Bare å begynne og glede seg til helg!
Jeg var sammen med jobben i Danmark fra fredag til lørdag. Det var kick off sammen med danske og svenske kollegaer. Vi skulle ha konferanse fra 12:00 til 18:00 på fredag, men siden Gardermoen som vanlig ikke er i stand til å håndtere flytrafikk, var vi ikke i Kolding før klokka 15:30. Det ble lite konferanse på oss, men vi rakk i det minste maten og festen :) Dessuten fikk jeg lagt igjen litt penger på flyplassen i Danmark og på Gardermoen, så det var så absolutt en bra tur!


I tillegg fikk Einar en flaske Gammel Dansk og parfyme fra Armani :)

I går skrudde vi gips til den store gullmedaljen. Jeg og Einar er faktisk litt av et snekkerteam! Nå mangler kun gipsen i taket, før vi skrur ned trappa og begynner med platene i gangen. Det har blitt en liten endring i planene for trappa - istedet for hvitbeisa trinn blir de heller mørkebrune, i fargen hassel. Vi skal slipe ned og lakke parketten nede ila et par år, og den skal da bli i samme farge som trappetrinnene. Tipper det vil bli nesten sånn her:



Og med det sier jeg god mandag! :)



post signature

3 kommentarer:

  1. Så fint det kommer til å bli! :-)

    Du må kommentere det deprimerende blogginnlegget mitt også da!


    XOXO Oda1998

    SvarSlett
  2. Haha. XOXO Oda1998? I like it :D Har kommentert allerede, sådæså!

    SvarSlett
  3. Visste du at de som er 1998 er 14 år allerede?!
    Da høres vi på 80-tallet gamle ut! :S

    SvarSlett