tirsdag 17. januar 2012

Konsulent/Lærling/Renholder

Jeg er som en potet - kan brukes til så mangt!

Jeg har hjemmekontor, eller har hatt det den siste halvtimen. Det jeg skal gjøre funkar inte, så det spørs om hjemmekontor avsluttes i løpet av kort tid og erstattes med nytt yrke; renholder.

For kort tid siden var jeg nemlig lærling, og sammen med montøren min har jeg laget et vanvittig rot på loftstua. Vi har borra oss gjennom gulv og stendere i håp om å få strøm og lys og fandens oldemor der vi vil ha det. Einar er en kjempeflink montøren og jeg tror han syns jeg er en litt tafatt og kunnskapsløs lærling. "Hvilke vegg da?" spurte jeg, da han lurte på om han traff veggen han skulle borre seg gjennom. Det var på det tidspunktet jeg bestemte meg for å gå ned og ha hjemmekontor istedet...

Einar er på årsmøte for BMW Sør-Trøndelag nå, så jeg er hjemme med udyret. Jeg har vært så grei å ta noen bilder til dere, slik at dere virkelig får inntrykk av hvor trivelig og hjemmekoselig vi har det her nå. 







Ser dere at jeg har slipt det ene trappetrinnet? Blir stor forskjell altså :) Hvis jeg er riktig så flink rekker jeg å rydde loftetasjen, støvsuge, brette og henge opp en ny runde med klær, før jeg skal pakke inn en greie jeg har solgt på finn.no slik at jeg får sendt den i morgen. Da er jeg fiks ferdig til herr Eletriker returnerer og vi kan slappe av med litt god kveldsmat. Bare å henge i da ser jeg!

Goooood tirsdag!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar