onsdag 11. januar 2012

Inspo!

I dag flytter vi soverommet ned på gjesterommet, og begynner å rive litt listverk i morgen. Jeg har mista motet allerede... Jeg gleder meg jo så veldig til det blir ferdig, men får litt vondti magen når jeg tenker å alt som må gjøres i mellom for å få det som jeg vil. Men, det er da man må ty til inspirasjonsbilder!

Jeg ser for meg at trappa blir ca sånn her, men uten rekkverk på veggen


Tror jeg blir nødt til å ha en lykt i ene trinnet jeg også :P Beira blir jo boende under trappa fortsatt, så jeg må nok gi avkall på den stolen med saueskinn. Men, kanskje en sånn hylle over skålene hennes med noen bilder og litt "dall" på, blir bra?

Jeg har leita etter gode inspobilder til loftstua, men jeg finner ingen som ligner utforminga må vår loftstue. Jeg har et rimelig klart bilde i hodet mitt av hvordan den skal se ut egentlig, kommer til å bli supert! I går satte jeg sammen skyvedørsgarderoben vår i en sånn online planlegger fra Ikea, så nå vet vi hvordan den blir :D Can't wait! Stort klesskap med plass til alle skoene mine. HYL! Nei, keep your eyes on the price, sier jeg bare.


I dag er det lillelørdag, hvilket betyr at det snaaart er helg igjen. Ha en kjempefin onsdag!



post signature

1 kommentar: