mandag 16. januar 2012

I did not know that!

Visste dere at man må ta vare på resten av leiligheten når man pusser opp? At klær må vaskes, oppvask ryddes og gulv støvsuges? Jeg tenkte nemlig at det gjorde seg selv, mens jeg rev gulv og vegger - det får jeg svi for nå. Har vasket begge badene, og skal til å begynne med kjøkkenet. Fysj, så kjedelig det er! Jeg skal prise både den ene og den andre når oppussinga er over. Jeg sa til Einar at jeg skulle sitte i sofaen en hel måned etter at oppussinga er over. "Ingen fare det, Mina. Går vel ei uke så skal du mal gjesterommet igjen!" Jeg tror Einar føler det er lite fred og få når det kommer til mitt kroniske behov for å endre hjemme. Jaja, vi har alle vår last i livet ;)

Beira hilser så mye. Fra det moffelunkne utrykket å dømme ønsker hun seg en ny familie. Noen som er glad i henne og som koser non stop, jeg og Einar kan umulig være gode foreldre så muggen som hun er nå. Hehe. Ikke blir hun særlig oversett selv om vi pusser opp heller, får så mye kos atte. Bortskjemt kanskje?

Det var dagens update. Helt uten bilder og enormt uinteressant. Nuvel, det blir bedre :)

Gooood mandagskveld!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar