tirsdag 31. januar 2012

Det er lov å ombestemme seg

Da har vi gjort enda en endring - tapeten vi tenkte vi skulle bruke går ut, og inn kommer denne fine tapeten fra Borge


Fin ja? Blir supert med en mørk kontrastvegg mot alt det hvite. Gulvene blir jo så lyse også, så det der tror jeg blir knall!

Det går sakte, men sikkert, framover med oss. Panelplatene i trappegangen er på plass, og vår kjære Vidar har vært og sprøytemala vangene på trappa. Det skal sies at svoger Frode og Einar gjorde en enorm jobb i går med panelplatene. De var rett og slett råflinke!
Beis til trappetrinnene er kjøpt inn, så nå gjenstår kun sliping av 11 trinn før jeg kan gyve løs på beising. Bah... Jaja, det blir så fint når det er ferdig atte :)

I kveld må vi gjøre ferdig alle gipstakene, slik at maler Raymond kan komme å fikse fine vegger. Herlighet som jeg gleder meg til vi er ferdig!! Det skal bli en sann glede å innta sofaen etter mange uker med slit.

Da sier jeg god tirsdag.
May the force be with you!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar