onsdag 25. januar 2012

S.l.i.t.e.n!

Det er sånn akkurat passe kjipt å skru gips. Flaks for meg at Einar måtte bort klokka 8 i kveld, slik at vi ikke fikk gipsa mere tak. På loftstua mangler vi en bitteliten bit under vinduet (245*23 cm da altså), mens vi mangler hele taket på soverommet. Jeg burde sikkert rydde ut av soverommet slik at vi faktisk kan begynne og skru der i morgen, men jeg har vurdert det dithen at det ikke er hensiktsmessig da jeg bare blir sur og utrivelig hvis jeg må reise meg igjen. Så, enkel avgjørelse.




Sånn ser det ut hos oss for øyeblikket. Vi krabber mellom de to platene der hver gang vi skal opp på loftetasjen. Noe må vi jo stå på når vi skrur gips i taket over trappa.

Legger ut et lite selvportrett på slutten av innlegget. Er jeg ikke vakker?


God kveld!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar