torsdag 3. juni 2010

...

Da var det torsdag allerede gitt, tiden flyyyr. I helga var vi i Oslo og så gamlegutta i AC/DC spille. Jeg var ingen AC/DC fan før vi dro, og kan vel ikke si at jeg har blitt det etter heller. Men, det er arti å ha sett dem :) Jeg syns det aller koseligste var at Oda møtte oss på Oslo S, også spiste vi mat på Egon. Kjempestas med lillesøster-besøk!

På mandag hadde min søteste Solveig bursdag - HURRA! Solveig bor i Australia, men kommer heldigvis flyttende i desember en gang. Hvor hun ender opp er vel uvisst enda, men hun lover at det skal være i Europa og at jeg ikke trenger å reise langt og lenger enn langt, eller bli blakk, for å besøke henne. Det lover godt! Gratulerer med dagen, Solveig. Bursdagsfest får vi ta når du kommer hjem :)

På tirsdag var det plutselig godt vær og varmegrader i Trøndelag City, så da benytta vi anledning til litt grilling, dvs vi ba oss selv bort til foreldrene til Einar :P Vi kjøpte med masse god grillmat, og faren til Einar hadde tilbredt kylling, så det ble et realt festmåltid. Jeg må igjen få påpeke hvor heldig jeg har vært med svigerforeldrene mine! Man hører noen skrekkeksempler, men både Grete og Baard er koselig folk og jeg føler meg alltid like velkommen der. Fint det :) Etter maten slo vi opp lavvoen vi har kjøp i hagen. Lavvoen skal være med til Wacken, og vi ville bare se hvor vanskelig det faktisk er å sette opp en sliken. Det var lekende lett, så nå er vi klar for festival! Tjoho! :D Nå er det sikkert mange som lurer hva en lavvo har på en festival å gjøre, men med en kjæreste på 1.90 så er det greit å ha litt takhøyde. Hehe. Einar ønska å kunne stå oppreist når han kler på seg, og det kan han så absolutt i lavvoen. Vi fikk den billig av en kompis av han, så det er ikke snakk om å bruke tusenvis av kroner på lavvo som kan risikiere å bli maltraktert.

Nå er det altså torsdag og jeg er igjen gira på helg. Einar skal i utrdrikningslag hele lørdagen, så jeg er innstilt på en rolig dag med massevis av Mina-og-Beira-tid. Koselig det, en liten jentekveld på et vis :) Men, nå skal igjen smyge meg gjennom torsdag og glede meg litt lønna tikker inn i kveld. Vi skal nemlig i bryllup om et par uker, og da må man ha ny kjole. Glær mæ!

Ha en flott torsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar