torsdag 10. juni 2010

Bare jabb

Nok en uke er snart slutt. Skremmende at tida går så fort, når vi var små føltes det jo ut som det tok for alltid før barne-tv begynte, og bursdager og julaften føltes ut som de aldri kom. Nå er det heller motsatt, det hele går litt for fort og jeg rekker ikke halvparten av alt jeg skulle gjort. Mamma hadde altså rett, det å glede seg til å bli voksen var bare tull for den tida kom fort nok læll. Jeg kan fortsatt ta meg selv i å savne barnehagen :)

I dag har vi kjøpt oss elektrisk grill. Siden vi bor i blokk er det fy-fy å grille med vanlig kulegrill, hvilket jeg jo kan forstå. Det tok oss bare 3 år, men nå har vi altså fått oss grill. Var herlig å sitte på sin egen veranda i sommervarmen og grille. Vi er noen heldiggriser må jeg si!

I sta leverte jeg sykkeln jeg vant til Åshild på jobben. Hun kjøpte den, og nå kan jeg kjøpe ny sykkel med god samvittighet. Herlig :) Sykkelen var så fin, så det var faktisk med litt tungt hjerte jeg leverte den fra meg. Men, tåpelig å sitte med to sykler og, særlig når man trenger penger til andre ting. Så, solgt er solgt, og godt er det ;) Hvis bare feriepengene kommer og nå så skal jeg føle meg som en rik kvinne. Hvert fall for en liten stund, før regninger, ferietur, pc-kjøp og diverse annet som spiser om pengene, men borte vekk blir de.

Nå skal jeg kose meg med en kald Kronenbourg før jeg inntar dusjen og venter på at Criminal Minds dukker opp på skjermen.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar