lørdag 5. juni 2010

Saturday night live

Nå er jeg hjemme alene. Einar er på utrdikningslag til søskenbarnet sitt, så det er bare jeg og weiler'n som er hjemme og passer huset. Godværet har endelig kommet til Trondheim så jeg har vært ute stort sett i hele dag. Beira har fått fine turer og jeg har fått fin rødfarge. Hvert år overvurderer jeg grunnlaget fra i fjor (selv om kroppen er hvit som en fiskebolle...) og vært år blir jeg brent rød over alle de kroppsdeler som er så heldig å få sol. En dag skal jeg lære, men det blir helt klart ikke i år.

Hele juni er fyllt til randen av ting som skjer, så en helg uten planer er egentlig ganske så godt. Jeg har kjøpt cola, så jeg er klar for en kveld foran tv'en. Men, jeg skal være glad som har så mye arti å glede meg til! Jeg skal i overraskelsesfest, i bryllup, grillfest med jobben og til Oslo på Twilight-tur. Masse moro og gøy :) Jeg har en annen ting jeg gleder meg litt til og, men det kan jeg ikke skrive noe om enda. Vi får vente å se hva som skjer, kanskje det kommer en jublende innlegg om noen dager ;)

Nå skal jeg ta med meg the dog ut på en siste langtur mens sola fortsatt står på himmelen. Etter det blir det nok en varm dusj og sofakveld. Ha en fin kveld alle mann!

Finingen min på AC/DC konsert

Planlagt antrekk til bryllupet. Elsker de skoa der!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar