søndag 13. juni 2010

Effektivitet vet dere!

Det her har vært en sinnsykt produktiv helg! Vi har gått gjennom samtlige skap og skuffer å kasta absolutt alt vi ikke har brukt for. 10-12 poser med klær og sko, en stor IKEApose med elektriske duppedingser, 5-6 poser søppel, 5 omganger med papp og en haug med plast har nå forlatt leiligheta og får ikke komme tilbake! Det føltes sinnsykt deilig å kaste så mye man ikke har brukt for, kjennes ut som hele leiligheta har fått seg en make over. Vi fikk til og med benytta oss av plassen i skyvedørsgarderoben i gangen og kunne hive den stygge IKEAkommoden som sto der, og flytte skoskapet som har stått på soverommet ut der kommoden har stått. Gangen har fått seg et lite løft kan man si :) Et resultat av storyddinga er at vi har innført en ny regel: for hver ny ting som kommer inn i leiligheta så må en ting ut. På den måten kan vi prøve å holde kontroll på rotet våres hvert fall ;)

Slik så gangen ut da vi starta (legg merke til starta)



Og slik så den ut da det hele var over


Det er vel ikke særlig storslagent rent interiøsmessig, men jeg er fornøyd jeg. Det skal byttes knotter på skoskapet, har funnet noen kjempefine på nettet, og en søt blomst må til i blomsterpotta på toppen. -Det er så lite som skal til for å forandre hele inntrykket altså :) Beira på sin side syns ryddinga bare har vært  kjedelig...


Hihi. Lille søtingen min!

Nå skal jeg igjen finne dusjen, før jeg kryper til køys i et ryddig og reint soverom, strålende fornøyd med helgas innsats :)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar