mandag 28. juni 2010

Edward

Nå sitter jeg i senga og surfer litt. Tenkte jeg skulle skrive et kjapt innlegg før jeg kryper under dyna og vandrer inn i drømmeland. Mandag er over, og tirsdag og onsdag gjenstår før jeg tar turen til hovedstaden. Min konto er lastet med skattepenger, så jeg håper å komme over noen små skatter der nede. Skal bli ordentlig koselig å se Oda igjen, og spennende å se leiligheta hun og Hieu har flytta inn i.

Ellers må jeg si at mitt lille, 14 år gamle hjerte, gleder seg enormt til Twilight! Når jeg kom på jobb i morges hadde Jørn pyntet skrivebordet mitt med bilder av Edward Cullen. Den herlige, bleike vampyren kikka på meg fra alle kanter av skrivebordet mitt. Fantastisk! Takk Jørn, det var en fin start på dagen :) Jeg er temmelig klar over at dette skrider langt over fjortisgrensa, men må ærlig innrømme at det bryr jeg meg ingenting om. Jeg ser ingen grunn til å måtte bli voksen på akkurat dette punktet, så vil jeg drømme om vampyrer så gjør jeg det! Nå skal det legges til at det er Edward Cullen, altså rollefiguren, og ikke Robert Patinson, skuespilleren, som som har lagt beslag på hjertet mitt. Jeg er såpass oppegående (kremt) at jeg ikke har forelsket meg i en skuespiller i Hollywood, som jeg strengt tatt ikke er sikker på om jeg liker eller ikke. Men, vampyren Edward med alle hans egenskaper og gjennomborende øyne gjør seg helt greit i Rob sin kropp. Å være forelska i en fiktiv person fra ei bok er kanskje ikke å være oppegående? Jaja... Det var nok vampyr news for i kveld tenker jeg.

I morgen får vi fakisk besøk av søskenbarnet mitt Stine. Hun skal hente en valp like i nærheten av der vi bor. Stine bor sammen med forloveden sin i Bergen og har vel aldri besøkt meg her oppe i Trondheim. Jeg har heller ikke besøkt henne, selv om det absolutt er noe jeg ønsker å gjøre, men nå får jeg i hvert fall muligheten til et mini-visitt. Det blir koselig :)
Denne lille krabaten skal bli med Stine hjem i morgen. Er han ikke skjønn? :)

Nå er det leggetid for små totenjenter. Jeg regner med at dagen i morgen blir lang, akkurat slik som tirsdager pleier å være... Sov godt!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar