tirsdag 22. juni 2010

Ser du sola du Ola?

Hvor blir det av sommeren? Jeg hører om sol og varme sør i landet, men her i Trondheim uteblir den. Det var meldt sol og 14 + i dag, men det regner og jeg har på meg en genser som delvis er lagd av ull. Det er alt for kaldt til å være juni, og det verste er at nå har vi faktisk passert den lengste dagen i år. Fra nå av snur sola og vi går sakte, men sikkert, mot mørkere tider. Dystert...

Jeg har derfor bedt om 1 ekstra uke sommerferie i år. Jeg hadde egentlig tatt ut 3 uker, men har spurte sjefen om jeg ikke kan være så snill å få 4. Jeg håper nemlig på at sommern bare har glemt seg litt, og derfor kommer for fullt i august. Dessuten kan jeg trenge litt ekstra ferie, er sliten og litt tiltaksløs for tida. Må prøve å komme ovenpå igjen. Finne litt overskudd.

Nå har vi bare kommer til tirsdag, men jeg gleder meg allerede til helg. På fredag er det fest med jobben og på lørdag skal vi faktisk ut å campe i den nye lavvoen (hvis vi finner bunn til den og det slutter og regne...), blir en superbra helg :)

God tirsdag!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar