torsdag 24. juni 2010

Turn that frown upside down

I går dro jeg fra jobb kl 10 med migrene til tusenogti. Det var så vondt! Jeg satt framoverbøyd hele bussturen hjem og konsentrerte meg enormt for ikke å kaste opp. Helt pyton. Jeg berga hele veien hjem, heldigvis, og kræsja fullstendig når jeg kom inn døra hjemme. Kl 10:30 la jeg meg etter å ha kasta innpå migrenemedisin min. Jeg syns så forferdelig synd på meg selv når jeg har migrene så Beira fikk være med opp i senga og passe på meg. Hu var så innmari søt og god - lå på sida med ene labben på magen min og hodet siden av hodet mitt. Småvåkna litt av at hu snorka, peip og veiva med beina - drømte sikkert at hu løp over en stor eng med masse fugler og godbiter rundt seg. Søting altså :) Kl 14:30 våkna vi av at Einar kom hjem. Intet mindre enn 4 timer brukte kroppen min altå på å komme til hektene! Migrene er no herk altså!! Skulle vært lykkelig om den bare forsvant.

Resten av dagen ble heldigvis fin. Vi dro en minitur til byen for Einar måtte bytte en bukse, også dro vi til dyrebutikken for å kjøpe ny sele til Beira. Hun fikk bli med inn på butikken og fikk se på kaniner, fugler og alle de spennende tingene dyrebutikken har. Hu var så lykkelig, var så gira at hu rista :D Rar asså. Det ble med ny sele, nytt halsbånd og diverse godbiter hjem. Etter handelen kjøpte vi oss hver vår burger på Bugatti og satt ute i finværet og kosa oss. 10 småfugler dansa og flaksa rundt Beira mens hu lå på bakken siden av oss, tror hu skulle gitt noen tusen for å få reise seg og fange et par ;)

Nå er jeg enda en dag nærmere helg, jeg kan nærmest lukte fredagen fra sofaen hjemme. Deilig! Men, jeg får vel løpe nå, før Einar kjører ifra meg.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar