tirsdag 17. november 2009

Verden er imot meg!

Jada, en ulykke kommer sjeldent alene heter det, og jammen er det rett!

Min kjæreste Eddy har jo som kjent hjerteproblemer. I går gikk pc'en min rakt åt helvett og min håååpløse mobil har vel for så vidt sunget på siste verset lenge. Nå er den i ferd med å synge på siste strofe tydeligvis, for den har helt klart et ønske om å dø. I tillegg har jeg hatt gleden av å legge igjen nærmere 1000 kroner hos lege og apotek i dag, hvilket alltid er money well spent, men allikevel dritkjedelig å bruke penger på. Jeg er da altså superblakk, og er uten data og også snart uten telefon. Jeg kunne kanskje satt meg ned og grått en liten skvett, men nei du, ikke denne dama. Når verden ler av meg så peker jeg og ler tilbake nemlig, så her er mitt nyeste innkjøp:


LG KU990i


Har Telenor lurt meg trill rundt ved å få meg til å kjøpe en telefon til 1 kr? -Oh yes! Skal jeg nå være nødt til å betale 129,- kr hver måned i et helt år framover, nettopp fordi jeg lot meg lure? -Åjadda! Men, så er jeg fader meg gladere nå enn for 2 timer siden og!! En lurt og blid Mina er bedre enn en smart og sur Mina.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar