torsdag 5. november 2009

SKYR sa du?

For omtrent 1 måned siden var jeg og Kari på vår daglige Ultra-tur for å kjøpe Cola. Da så vi denne fantastiske nyheten her og fant ut at vi måtte prøve. Vi kjøpte begge den med skogsbær. Jeg gledet meg masse til å smake på den, men skuffelsen var stor :( Den var så suuuur! Så, jeg la SKYR på hylla og fant ut at dette bare var nok et forsøk på lureri fra Q-meieriene sin side.

Men, i dag dro jeg nok en gang på Ultra og der hadde de tilbud på SKYR. Jeg bestemte meg for å gi youhurten med det fine, freshe utseende en ny sjanse. Jeg kjøpte bringebær med granateple den her gangen. Og vet du hva? DEN ER SUPERGOD :D Nå skal jeg på Ultra og slå til på tilbudet 3-for-2!!

Ha en strålende torsdag! Jeg har fått lønn så jeg skal på juleshopping :D

1 kommentar:

  1. Haha! Minulf. Da må jeg prøve SkYR.. for et merkelig navn.

    SvarSlett