tirsdag 24. november 2009

Uffe usje!

I dag har jeg vært hjemme med migrene.
Jeg er så heldig at jeg får migrene med jevne mellomrom, men er heldigvis ikke av de som har det mange ganger i løpet av en uke. Hvis jeg er heldig slipper jeg unna med et par ganger i måneden, men innimellom er tydeligvis hodet så misfornøyd at den dukker opp langt oftere enn som så. Det er no herk og det er forferdelig vondt!! Jeg har det alltid fra morgenen av, så som regel kan jeg ta en medisin og så komme litt for seint på jobb, men den medisinin jeg fikk sist fungerer rett og slett ikke. Så, dagen er blitt tilbragt i senga med dyna over hodet for å stenge ut alle typer lyd og gardinene trekt for å ikke lyset kommer og tar meg. Heldigvis hadde jeg en resept liggende på en annen type medisin så jeg jaga Einar på apoteket og den medisinen tok heldigvis knekken på svineriet!

Nå sitter jeg da her og drømmer meg bort i juletankene min igjen :) Einar har visst blitt racerbilsjåfør og kjører for øyeblikket en BMW Z4 M coupe - etter mye mas har han endelig kjøpt seg en Playstation 3, så nå får jeg vel ikke kontakt på ei stund. Men, det gir meg bare masse tid til å planlegge jula! På søndag er det 1. søndag i advent og da skal det pyntes!! Huttemeitu, det skal bli staselig!! Julegardinene, juledukene, juleputene, adventslysene og selvfølgelig julestjerna, skal tas frem. Da blir det trivsel i heimen da :)

I morgen skal jeg på Plantasjen med KariKari fra jobben. Julestjerner og amaryllis står på handlelista :) Gleder meg!!

Amaryllis fra jula i fjor :)


Ha en strålende tirsdag kveld! Hilsen en migrenefri Mina :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar