fredag 27. november 2009

Fredag = avslappning?

Herre min hattifnatt sier jeg bare!

Vi har en stykk rottweilerjente som enda ikke har skjønt at å sove gjør vi i senga vår i buret. Hu skal ligge rett ut på stuegulvet. For ca 2 timer siden var det nettopp det hu gjorde. Einar skulle på trening, og jeg er, som nevnt i innlegget tidligere, stuuuuptrøtt om dagen.

Mina: "Æ e så trøtt Einar. Tror nesten æ må ta en dupp på sofan. Gidde du legg Beira?"
Einar: "Uff, syns så synd på hu som må ligg i buret og søv. Kan hu ikke bare vær på stua da? Gjør da ingenting gæli her?"
Mina: "Hmm... Sikker? Ka hvis hu gjør det da?"
Einar: "Nei, du våkne da hvis hu gjør nåkka!"

Joda, jeg våkna jeg, men på ingen måte fordi Beira lagde lyd, for hun var nemlig veldig veldig stille. Det var kanskje derfor jeg ante ugler i mosen, hu er aldri stille. Og der lå dyret, smatta og kosa seg med kanten på stueteppet!! For ei fillebikkje! Teppet, som pleider å ha et 90 graders hjørne, er nå rundt. Kjempefint...
Beistet in action

Håper dere får en knall fredagskveld med alle deres teppekanter inntakt :) Skål da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar