mandag 9. november 2009

Ødelagt i hjerte sitt

I går skjedde det som før eller senere måtte skje med min søte, men veldig gamle bil... Toppakningen (Einar sier at det er det det heter) har røket :( I bakken opp til blokka begynte Eddy å koke og det skjønner jo til og med jeg at ikke er helt bra. Så, Einar ringte sin verkstedkompis, Jon, og han sa at bilen er kaputski og at detta blir å koste peeng. Jeg forstår det som at det er toppen på motoren som ikke vil leve mer. Hvorvidt det bare er toppakningen som må byttes, eller om det er hele motoren, vet vi ikke. I verste fall må vi altså bytte hele motoren :O En slags hjertetransplantasjon! Også rett før jul da gitt... Slik må man regne med på 18 år gamle biler sier Einar, men jeg kjenner at jeg ikke hadde regna med det i det hele tatt. Stakkar Eddy har vondt i hjertet sitt :( Har noen et hjerte til Eddy?
Jeg har brukt bildet før, men har ikke noe annet tilgjengelig nå... Eddy min ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar