tirsdag 10. november 2009

Julebordshelg

Nå er det snart helg og da er det klart for julebord på Røros :D Hurra, som jeg gleder meg!! Nå har jeg masa om det julebordet i en evighet føler jeg, og endelig er det her! Dressen til Einar er ankommet, og han var like snasen i den som i den forrige. Hihi. Og dessuten har jeg funnet ut at det er julemarket i Røros sentrum fra 11. - 13. november, så kanskje jeg rekker å få med meg litt julestemning derfra på fredag :) Som jeg sa til Einar i går er det hovedsaklig 3 ting jeg gleder meg til med julebordet:
1. Litt alenetid med Einar, uten en masete valp ved siden av (selv om jeg gruer meg til å være borte fra hu...)
2. En hel helg på hotell; sove lenge, rote så mye man vil fordi andre rydder og andre som lager frokost til deg
3. Fantastisk god mat og drikke!!
Bildene er fra julebordet i 2007

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar