lørdag 21. november 2009

..og så var det lørdag

Jeg har så langt kosa meg hjemme med Beira'n min, men det ser ut til at hun er i ferd med å ta kvelden nå. Jeg har rydda og ordna litt her hjemme, surfa litt på nettet og funnet ut hva vi trenger i heimen. På mandag går turen til Bohus for å kjøpe en slik

Vi pleier å kjøpe store sekker med mat til Beira, og de er IKKE fine å ha stående fremme. Vi har desverre ikke plass i noe skap til maten så da fant jeg ut at det var lurt å kjøpe en sånn kurv og ha maten i. Genialt or what? :D

Jeg har også kjøpt meg ny sminke på Everyday Minerals. Hvis du er som meg og liker mineral sminke så anbefaler jeg denne på det sterkeste! Jeg brukte I.D. Bare Escentuals før, men denne her er minst like god og koster under halvparten. Løp og kjøp!!

Neste på programmet er å pakke inn noen av tingene til adventskalenderen til Einar. Neste søndag skal det henges opp 24 poser i gardinstanga på stua, med diverse smått og stort som Einar kan glede seg til gjennom førjulstida :) Etter det skal jeg benke meg ned foran tv'en med Cola'n og Sørlands Chips. Filmen for kvelden er

Er det ikke deilig med sånne slappe, koselige lørdager? Det syns i hvert fall jeg :) Ha en super kveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar