onsdag 18. november 2009

Ønskeliste 2009


Ny PC. En Acer eMachine takker jeg gjerne ja til!


Blender fra OBH Nordica. (Har sendt et lite ønske i retning min kjære far på akkurat denne.. ;) )


To siste bøkene i Twilight-serien.


Kosedress som jeg kan ha på mens jeg leser Twilight :D


...mens jeg spiser godteri fra denne kule skåla! De finnes også med påskriften snacks, popcorn, m.m., og finnes også i diverse andre farger. Jeg ønsker meg ALLE i fargen hvit med svart skrift. Du finner de hos bl.a. Traktøren


Disse kjempesøte "knappe-øredobbene" fra Snella & Petronella


Harry Potter og Halvblodsprinsen.
Jeg har alle de andre Harry Potter filmene, så da må jeg ha denne og.


Første sessong av True Blood.
Har ikke sett denne serien, men har en følelse
av at den er midt i blinken for lille vampyr-elskende meg ;)


Parfyme: Burberry The Beat


Den store julegleden i hjeret mitt vokser seg stadig større og større og heldigvis er ventetida over snart. Neste søndag er 1. søndag i advent og da står det pynting (julestjerne, adventstake, juleblomster, juleduker og juleputer), risengrynsgrøt, julebrus og julefilm på kalendern. Detta blir kos!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar