fredag 20. november 2009

Deilige fredag

"Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne!" sier Solan og i dag har jeg virkelig slengt meg på akkurat den der. En passe hektisk dag på jobben, ikke stress og jag som vanlig og det passa meg bra på en fredag.

Dagen startet så ekepsjonelt fint da noen koselig mennesker fra Søstrene Karlsen sto ute ved jobben og delte ut kakao med sjokoladestrø og bittesmå marsh mellows oppi. Mandarin fikk vi og. Kjempekos og perfekt på mårraskvisten. Nam nam!

Kl. 15:00 ble jeg henta av min gode kjæreste som hadde vært så snill og ta med hentelappen Posten har gitt meg, slik at jeg kunne hente min fænsy nye mobil på vei hjem. Hu og hei! Den er skikkelig fin og flott. Jeg kommer nok til å knote litt med den touch screen'en, men det går seg vel til :)

Hjemme ventet go'jenta mi, som på magisk vis alltid er glad for å se meg. Er så koselig å komme hjem til noen som så uforbeholdent og helhjerta er glad i deg. Halen logrer som besatt, faktisk så mye at hele rompa svaier fra side til side, og hu bykser opp i fanget mitt og gir meg et saftig nuss på kinnet. Herlig :D

Om 1 og en halv time skal vi på kino og se TWILIGHT!! Tjohoo! Jeg gleder meg så masse! Den har fått litt blanda kritikker, men jeg har erfart at kritkere ofte er litt for kritiske og glemmer at vi som går på kino for å se filmen faktisk er der for å nettopp se den og ikke for å analysere den ihjel. Jeg er sikker på det blir en flott opplevelse jeg! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar