onsdag 28. august 2013

Warning: JUL!

Jada, da var det igang igjen. Jeg har klart å holde meg lenge, jeg har faktisk drøyd det lenger enn første juleinnlegg i fjor (23. august nemlig :P) så nå synes jeg faktisk jeg har lov til å begynne å glede meg. Jeg kjenner allikevel at jeg ikke er like gal i år som tidligere, det er så mye annet å fokusere på i tillegg, så jula ligger liksom bare som en god boble med glede i magen. For jeg gleder meg i år og jeg. Jeg gleder meg til alle de samme tingene jeg gledet meg til i fjor. Er vi heldig får vi oss hus før jul, og dermed har jeg et helt nytt lerret å jobbe med. Kysser både fingre, tær og alt annet som krysses kan!

I år, som i fjor, har Green Gate sluppet vinterkatalogen sin - stappfull av inspirasjon og julefølelse. Jeg har bladd fram og tilbake og kommet til den konklusjonen at jeg må ha meg et juleservice, og begynne tidlig å lete etter dekorasjon å ta ibruk i jula. Det må jo ikke være "julete" for å kunne brukes i jula? Med granbar, julekuler og rød duk blir vel det meste "julete"? Her er i hvert fall et lite knippe bilder som gir meg den gode og kriblende julefølelsen!








Bildene er hentet fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar