fredag 16. august 2013

Ost... Type treg.

Gaad! Jeg klarer ikke få ut finger'n på den pakkinga... Jeg har skrevet liste og begynt så smått og samle sammen det Emma skal ha med, men jeg kommer ikke igang. Jeg burde funnet fram kofferten og pakket ned alt sammen innen nå. Det eneste som ikke kan pakkes ned er jo toiletsaker!

Jeg har vært på City Syd i dag sammen med Odamor. Er så godt å ha et par ekstra hender når man faktisk har noe man skal utrette og Emma syns livet i handlevogna er dritkjedelig. Jeg skjønner henne jo, hun vil jo ut å krabbe og klatre og se. Men, det er ikke alltid man har tid til den slags. Har kjøpt litt ull til henne, litt mat og et par bøker. Ullstrømpebukse med antiskli blir med til Toten og bøkene blir med på flyet. Fy som jeg gruer meg til flyturen! Og ikke minst til å være pakkesel når vi lander på OSL (måtte for guds skyld skifte navn igjen). Pappa kommer og henter oss, så jeg satser på å finne han rimelig kjapt etter vi har samlet sammen alle tingene våre. Bæreselen blir med på lasset nedover, tipper jeg slenger Poms på ryggen mens jeg jakter på kofferten og barnevogna. Jeg er ingen mester på å beholde roen i slike situasjoner. Jeg stresser, blir forbanna, svetter og styrer på. Poms blir da stressa, sur og grinete, også er vi bare skikkelige kjipinger på tur. Skal prøve å være bevisst på det i morgen, det hjelper jo ikke å stresse. Blir bare utrivelig for meg og hu...

Nå skal jeg faktisk finne fram litt mer klær til Poms. Hun slokna for litt siden i senga si (!!) for første gang på fire og en halv evighet. Senga har aldri vært godkjent som et sted vi dupper, men i dag var det greit. Det var bådegressklipper og slåmaskin i full sving ute her, så hu klarte ikke finne roen stakkar. Takk gud for kjølig og mørkt soverom, tar seg vel en 30 min dupp nå tenker jeg :)

Ha en strålende helgestart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar