torsdag 15. august 2013

Vintergarderoben

Nå er altså oldemor Kapp satt i sving med strikking, slik at mini me ikke fryser når høsten melder sin ankomst. De siste dagene har vi hatt 10 grader på verandaen, så dunposen er faktisk hentet fram igjen for den første duppen.

Siden i fjor har jeg siklet på vinterjakkene fra Mini A Ture, syns de er så utrolig fine og leser bare gode ting om dem. Emma må jo faktisk ha seg en vinterjakke, men jeg har ikke helt klart å rettferdiggjøre prisen på jakka med det faktum at det er den jeg ønsker meg. Men, i dag møtte jeg svigermor i byen og hun er flink til å overtale :D "Æ tenke no sånn at det e greit å kjøp det man faktisk har lyst på. Dessuten syns æ vi skal spleise på den!" Hehe. Så, da har vi spleisa på Mini A Ture jakke til Poms. Heldig liten Poms vi har! :)

Fiiin ja? Kjøpte i strl 80. Stor enda, men den skal jo brukes helt til mars/april neste år.
Ser henne for meg - hu reiser seg jo allerede og går langs bordet. Så det spørs om vi får en liten, vaggende pingvin i vinterjakke og vintersko ♥

Nå skal jeg begynne med litt pakking, på lørdag reiser nemlig jeg og Poms til Toten! Første flytur og første Toten-besøk. Vi GLÆR oss! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar