søndag 11. august 2013

Kjære oldemor Kapp ♥

Vi vet at du leser denne bloggen, så derfor skriver vi et lite innlegg til deg. Vi vet også at du og oldefar har flytta til Skreia, men det betyr ikke at du blir oldemor Skreia altså! :)

Vi har nemlig et lite ønske vi oldemor. Mamma sier at høsten er på vei - det er kaldere i lufta, og jeg må ha på meg mer klær når jeg sover ute i vogna. Vi lurer derfor på om du har lyst til å strikke litt igjen? Vi ønsker oss en helt likedan ulldress som den du strikket sist nemlig, bare i litt større størrelse og kanskje i noen andre farger den gangen her? Mamma sier gammelrosa og off white, og det høres jo ikke så halvgæernt ut. Jeg bruker størrelse 74 nå, men blir nok størrelse 80 ila høsten. Hvis du hadde orket og hatt tid til det, så hadde vi blitt kjempeglad! Mamma kan kjøpe garn hvis du vil, bare si ifra :)

Ellers har jeg det veldig bra. Jeg krabber, har begynt å reise meg opp, jeg sier mamma (og av og til pappa) og holder på å få enda to tenner oppe. Mamma sier jeg er en fornøyd baby, så da stemmer nok det :) Om 1 uke er vi på Toten og da håper vi at vi får lov til å besøke deg og oldefar. Vi låner bilen til bestemor en dag, det må bare passe med jobben hennes. Gleder meg til å se deg igjen! Håper du har på det fine perlearmbåndet du hadde på i bryllupet, det var nemlig veldig godt å tygge på!

Stor klem fra Emma (og mamma)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar