mandag 2. juli 2012

Montag

Puh... Stressa for å ta bussen 08:00 i mårrest, kommer bort til bussholdeplassen og innser at sommerrutene begynte for tre uker siden. For det første er det lite arti å gå inn igjen og for å sitte i 15 minutt å vente på neste buss, pluss at jeg har jo en jobb jeg må rekke. Heldigvis var naboen på vei til jobb, og jeg fikk sitte på med han. Jeg hater å starte dagen med stress! Men, jeg skal ikke klage - Einar forsov seg og ramla ut døra 5 minutter etter han var ute av senga, stakkar. Jeg hadde nå i hvert fall god tid :)

På lørdag ble jeg tante til ei lita jenta som har fått navnet Vilma Mamma'n rakk såvidt å komme seg til sykehuset før lille Vilma mente det var på tide å komme ut. Hihi. 5 dager på overtid var tydeligvis mer enn nok! Vi fikk hilse på henne i går, og hun var så nyyydelig! Alle gravidhormonene mine slo inn på en gang, så da satt jeg der og gråt da, med lille Vilma i fanget. At det er mulig å være så perfekt og nusselig altså. Hun satte øynene i Einar med en gang vi kom inn, han var tydeligvis veldig fascinerende. De var jo så fine sammen de to og! Gleder meg masse til nurket våres kommer, og Einar faktisk har blitt pappa :) Jaja, da har den lille familien på tre blitt til fire, og fineste Tilde har blitt storesøster :) Gleder meg masse til å se Vilma vokse og utvikle seg. Spennende å se om hu blir som søstra, eller kanskje den rake motsetningen. Moro!

Da er det vel sånn at en ny uke bringer nye muligheter, jeg for min del håper på muligheter for å slappe av og roe ned litt. Det trenger både jeg og Einar nå. På lørdag kommer pappa og Anne på besøk også. Det blir Lerkendal, Rosenborg-Molde, på søndag, så vi må virkelig lade opp og ha energi til kampdagen.

Da sier jeg god mandag og ha en riktig fin uke!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar