søndag 15. juli 2012

Toppen av lykke ♡


Vi har hatt en kjempefin helg med lillesøster Oda og Hieu besøk. Vi har shoppa, vært på skattejakt med tantebarna mine, besøkt Rockheim og spist god mat. Det er litt rart å være så langt unna familien, så det blir ekstra stas når vi får besøk opp til Trondheim :)

I dag har vi faktisk fått ordna oss med badekar :D Oh lykke! Jeg har savna badekar siden jeg flytta hjemmefra, det er noe helt magisk med det å senke kroppen ned i varmt vann og bare ligge der og småsove. Hihi. Jeg tok meg et bad i sta, og jeg var helt salig i blikket da Einar kom inn for å høre om jeg fortsatt levde. Det kommer til å bli noen endringer på badet nede; ingen oppussing, men litt fiksing for å gjøre det mer funksjonabelt. Per nå er det hverken vaskerom eller bad, og ikke spesielt brukervennlig når man får en baby. Derfor blir det litt å styre med i sommerferien. Da er enda en ting på plass til bebisen vår kommer :)
Hils på Andy. Han bor i badekaret vårt og sørger for at alt går riktig for seg.

I morgen er det mandag og en ny arbeidsuke. Dette tror jeg blir en helt herlig uke, ene og alene fordi vi skal få hilse på babyen igjen på tirsdag - denne gangen i 3D! :D Får vi ikke vite kjønnet nå, får vi leve i uvisshet til november. Hehe. Men, jeg har trua! En aktiv, liten krabat er det hvert fall og alle som ser magen sier det er en typisk guttemage. Snart får vi vite om de har rett :)

God søndagskveld!



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar