torsdag 27. august 2009

Veien til mitt hjerte er gjennom magen

Nå er jeg inne i min 3. dag med influensa og jeg er allerede lei. Riktignok er ikke formen noe bedre, så jeg gjør det jeg kan for å muntre opp meg selv. Jeg har sett alt for mange Friends-episoder, men må allikevel se dagens episode på TV2 kl 16:30 for hvis ikke føler jeg at jeg går glipp av noe. Jeg elsker Friends!! Jeg kan de fleste episodene utenat og flirer bare mer og mer for hver gang jeg ser dem. Til og med Einar har lagt sin elsk på de fine vennene, og flirer høylydt når Joey smeller til med en av sine fantastiske uttalelser. Han er sannelig en gromming!

Men, det var ikke det jeg skulle skrive om nå, egentlig... Jeg prøver hver dag å gjøre èn ting som gleder meg stort midt i all denne influsensasnufsinga. I dag: MAT! Jeg er jo et selverklært matvrak, dette pga min store lidenskap for å spise. Jeg er nok ingen mesterkokk og heller ikke så kreativ som jeg skulle ønske, men jeg er altså veldig glad i å spise.

På menyen i dag: stekte kyllingbiter, bakte potetbåter av mandelpotet krydret med pepper, salt og timian, kremet kyllingsaus og brokkoli. Jeg skulle helst hatt bacon å surre rundt kyllingbitene, men jeg kan jo ikke bevege meg ute blandt menneskene og Einar har hatt en lang dag på jobb så å be han svinge innom butikken kun for litt bacon vil jeg ikke gjøre. Derfor blir det uten i dag. Det er så supergodt!!

1 kommentar:

  1. God bedring snuppelure! Det er driit kjipt å være sjuk.. Det er godt du har friends.. digger det selv:)

    Frida

    SvarSlett