søndag 30. august 2009

Tanker

Nå har jeg lyst til å skrive om noe trivelig. De siste innleggen har vært dedikert til sykdom og sutring. Nok er nok! Vi har hatt ei rolig og koselig helg hjemme i leiligheta vår, bare slappet av meg en pizza etterfult av Sørlandschips og Cola. Helt klart en helg etter min smak :)
Innimellom er det godt å kule helt ned og bare nyte det man har. Jeg er i hvert fall ikke flink nok til å sette meg ned og ta innover meg hvor heldig jeg faktisk er. Jeg har noen helt supre venner, en familie som jeg vet alltid stiller opp til tross for 50 mil imellom oss, en fin kjæreste, en flott leilighet (etter min mening i hvert fall, og med tanke på at det er den første leiligheten vi eier), en bil som kjører meg hvor jeg vil, og vi har evnen til å spise god mat og kose oss litt ekstra når vi har fortjent det. Jeg er superheldig!

Dette er noen av folkene jeg er glad i og setter pris på:


Psst! Pappa: har ingen bilder av deg på den pc'en, men du skulle selvfølgelig vært der du og :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar