tirsdag 25. august 2009

Griseinfluensa?

Ja, nå sitter jeg her da, etter nettopp å ha snakka med sjefen min og forklart at jeg ikke kan komme på jobb fordi jeg har influensa. Siden vi har vært ute og reiste var legekontoret ekstra nøye med at jeg burde holde meg hjemme, vaske henda mye og hvile masse. Jeg for min den er helt skutt, føles ut som jeg kunne sovet til litt over nyttår. Svineinfluensa sier du? Det er det ingen som vet, for de tester ikke folk lenger. Men, jeg har fått beskjed om å holde meg hjemme minst 7 dager! Skulle jeg føle meg frisk før det, må jeg allikevel bli hjemme, men da med muligheten for hjemmekontor.

Jaja, det er vel ikke så ille, men Gud bedre det er k-j-e-d-e-l-i-g!! Dessuten begynner Einar å bli dålig så han kommer vel snart hjem fra jobb han og, og da skal vi altså gå oppå hverandre i 7(!) dager hvor begge føler seg litt under middels oppegående. Detta blir gøy! Heldigvis har vi nettopp handla masse mat, har både juice og saft, og en full pakke med Paracet i skapet. Vi får dele brodelig på det som er mens vi venter på at kroppen normaliserer seg litt. Jeg håper ikke jeg blir seende sånn ut:




Har du vært syk med influensa i år? Og tar du svineinfluensaen på alvor?

Ha en fortsatt fin tirsdag, husk å vaske hendene godt, ikke nys eller host på andre, bruk spritdesinfisering og ikke klø deg i ansiktet etter å ha tatt på noe som mange andre før deg har tatt på!
- Dr. Mina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar