lørdag 1. august 2009

August er en fin måned

Det skjer mange fine, fine ting i august har jeg funnet ut. Det er så fint å ha masse å se frem til!!

Neste uke:
Einar kommer hjem natt til tirsdag, en dag før han egentlig skulle. Hurra!
Vi skal passe verdens beste gutt - Andreas
Vi skal se på rottweilervalper her i Trondheim
Vi skal planlegge Dublintur


Uka etter der:
Pakke og planlegge litt til, passe på at alt som skal med er med
Vi reiser til Dublin!!


Uka etter der igjen:
Jeg har bursdag!! 17. august blir jeg enda et tall nærmere 30. Kake og gaver og Einar og...! Hihi
Vi kommer hjem fra Dublin, men har fortsatt noen fine feriedager igjen


Siste uka i august:
Vel, denne er ikke så forferdelig fin for da er ferien over. Men jeg er vel uansett ikke av de som har det verst, syns faktisk at jeg er rimelig heldig jeg! Så jeg gleder meg uansett :)

Ha en strålende lørdag, folkens! Jeg skal ut å treffe søstrene til Einar og yndlingsAndreas :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar