onsdag 5. august 2009

Stakkars Jennifer

Av og til, når jeg kjeder meg skikkelig, så stikker jeg inn på serher.no og leter etter litt Jennifer Aniston sladder. Jeg syns hun er helt fantastisk! I det siste har det (igjen) vært fokus på Jennifer og hennes utallige flørter med medskuespillere... Artikkelen rundt bildet her hevder altså at hun går uten BH for å få oppmerksomhet fra Gerard Butler som spiller mot henne i The Bounty. MEN: Hvem bryr som om hvorfor Jennifer går uten BH?? Hvis jeg ser sånn ut når jeg er 40 skal jeg faen meg sprade naken hvor enn jeg går!! Ærlig talt, hvorfor sette fokus på noe så banalt? Hvorfor kan det ikke være litt fokus på filmene hennes? Det må da i hvert fall finnes andre ting å skrive om henne, enn store oppslag om at du kan se både det ene og andre under t-skjorta. Stakkars dame, det krever litt å være kjendis i den lille Hollywood-verdenen. Alt du gjør blir studert i detalj, og kommer gjerne på trykk fortere enn du rekker å snu deg... På den andre siden, jeg sitter jo og leser disse tinga, så jeg er kanskje ikke noe bedre enn dem når alt kommer til alt? Hmm...

3 kommentarer:

  1. Og ikke er det noe galt i å ville ha oppmerksomhet av Gerard Butler heller.. :p

    SvarSlett
  2. I love Jennifer Aniston!! :)

    SvarSlett
  3. Hihi. Nei, det er sant det, Oda :D

    Jennifer Aniston er helt utrolig, at Brad valgte Angelina over hu kan jeg ikke fatte å begripe!!

    SvarSlett