fredag 7. august 2009

Twilight i mitt hjerte


Aaah, nå skjønner jeg hvorfor alle snakker om det/tenker på det/drømmer om det. Jeg er hekta!! Fikk første boka i serien av søstra mi Oda og nå er det gjort. Jeg har lest non stop i snart 3 timer, og nå tar jeg bare en minipause for å skrive litt her, skifte til bikini og sette meg ut på verandaen og fortsette lesinga. Jeg merker jeg blir forelska i Edward Cullen jo mer jeg leser, og jeg forsvinner helt inn i den verdenen og glemmer at jeg sitter i leiligheta mi. Jeg har bestemt meg for å lese ferdig boka før jeg ser filmen. Etter det bærer det til bokhandelen for å kjøpe neste boka og så vente på at New Moon kommer på kino i novemeber. Innen den tid har jeg nok rukket å lese de andre bøkene og.

Har du lest eller sett noen fra Twilight-serien? Det burde du!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar